Choosey Lover [MV] - TVXQ 東方神起 Japanese Single

From DramaAsia
10th Japanese Single - Choosey Lover by 10th Japanese Single - Choosey Lover by TVXQFull MV...Lyrics (歌詞)We're T.V.X.Q Party, let's party, it's party time freaky freaky Boom Track Set the base (Wanna make you mine yeah) My Sexy Boo! Yo! Choosey Lover and Start! 舞い降りた天使 君の踊る様は重要無形 文化財 パパとママに感謝 しなやかなmove 君は知ってか知らずか もやす competition どうにかして欲しいよ nothing come close but you're Choosey lover どんな刺激もかないや しない nothing come close but you're Choosey lover Hey gotta make you mine Please, come dance with me ? tears 微笑で すべて投げ出しそう Please その瞳 bright 見つめたい 僕だけとchoosey lover 迷わずに もし僕が君のパパなら とっくに外出禁止令 危険すぎのBeauty 柔らかな肌に 煌くGolden chain ジュアーリに妬くほど かなり禁断症状 nothing come close but you're Choosey lover どんな刺激もかないや しない nothing come close but you're Choosey lover Gotta make you mine Please don't make me down tears 眼差しで全て望むまま (please don't baby~) please 夜明けまで tight 抱きしめて 唇で夢心地その先まで  Please let me take you a dance tears 微笑に 全て捧げるよ please 永遠に right 誓うから 僕だけに give me your love 今夜こそは Hey Listen Uh Choose me baby Uh Sexy Lady Uh We got this dance music fight move your right the basic style Eastern, Western, Southern and All, Everybody We got this dance music fight move your right the basic style Eastern, Western, Southern and All nothing come close but you're Choosey lover どんな刺激もかないや しない nothing come close but you're Choosey lover Hey Gotta make you mine Please dont' make me down tears 眼差しで 全て望むまま please 夜明けまで tight 抱きしめて 唇で夢心地その先まで  Please let me take you a dance tears 微笑に 全て捧げるよ please 永遠に right 誓うから 僕だけに give me your love 今夜こそは ... (more)

No comments:

Post a Comment